[Ossm-members] LAN фрка :)

Milan Gjorchevski misheg at mol.com.mk
Fri Jun 11 14:06:01 UTC 2004

Здраво народе, ова можеби и не е баш најдобро место за барање помош, али ми
остана како последна надеж, така да ако некој знае како да се среди, ептен
би ја ценел таа помош. Вака, се работи за најобична мрежа од две машини, кои
се поврзани преку HUB (3Com Office 8 port). На серверот има Win2000, а на
клиентот има Mandrake 10.0. На Win2000 има адреса 192.168.0.1 со subnet mask
255.255.255.0. Кај Madrake-то има статична 192.168.0.2 со subnet mask
255.255.255.0. Тоа нормално, кај Win2000 и WinXP (на клиентот има уште еден
оперативен систем) си работи без никакви проблеми. Арно ама, коа кје стартам
Mandrake, ping не стигнува до серверот (192.168.0.1 - destination host
unreachable) за да проверам дали воопшто се поврзани машините. Една работа
не ми е јасна, дали има врска тоа што мрежната картица на серверот е
наместена на 10 mbps (најверојатно каблите се пореметени, па никако неможам
да наместам на 100-ка, а картиците се Realtek 8139 кои поддржуваат 10/100),
а кај Mandrake e наместена на 100 под default (ова го глеам според HUB-от
кој патем ми рекоа дека е autosense). И друга ствар, кога пробувам да
подесам ifconfig eht0 media auto - ми дава host lookup failure. Или па кога
ќе пробам да наместам - ifconfig eth0 media 10baseT - ми дава operation not
supported. Значи, дали може некако да се намести мрежната кај Mandrake да
биде на 10 mbps, и дали има врска тоа што не се мрежните картици подесени на
иста брзина да работат...тоа би сакал да прашам.
Уште едно извинување ако не е на место проблемов...или ако звучи премногу
дебилно :)

Поздрав,
Мише.