[Ossm-members] Инстал на OpenOffice

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Mon Jun 14 13:47:35 UTC 2004

On Fri, 2004-06-11 at 23:07, Ѓоко Јовановски wrote:
> Абе...
> успеав да инсталирам и да ми се гледа кирилицата.
> Ама не сака да куца сеа на кирилица... коа е избран нашиот енкодинг
> можам ако сакам и да мавам по тастатура... едноставно курсорот во
> OpenOffice не мрда. :(

Абе чудна работа, зашто вакви работи секогаш им се случуваат на оние што
немаат многу искуство со ова. Озбилен сум, истата процедура, се исто,
мене ќе ми пројде, на друг не.

Проба да подесиш македонска тастатура со setxkbmap?
(setxkbmap -layout 'us,mk' -option grp:switch -option
grp:alt_shift_toggle)

Кога ќе подесиш, треба да куцаш кирилица секаде во X, не само во
опенофис.

--
Томислав Марковски

Sanity and insanity overlap a fine grey line.