[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 30

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jun 15 17:38:04 UTC 2004

On Tue, 15 Jun 2004 12:00:04 +0200 (CEST),
<ossm-members-request at hedona.on.net.mk> wrote:

>  во што е подоброа од mozilla, или од Firefox/thunderbvird
> комбинација?!?!

Во тоа што Firefox i Thunderbird не се интегрирани. Пробај да пратиш мејл
преку фирефокс и ќе ти каже mailto not suported. Пробај да отвориш линк од
Thundebird ќе ти отвори Firefox во tmp директориум од кој не можеш ниеден
линк да проследиш.
Плус пробај да продолжиш со прекинат download (resume) преку Firefox. На
мене ниеднаш не ми успеа.
Плус директно имаш од неа чат на IRC!
> и немој да ми кажеш дека е побрза, пошто тоа е само мала разлика во
> брзини, а со оглед на тоа дека ке треба
> да глеам реклами во горниот десен прозор секогаш коа сурфам, радо би
> напавил замена за малта разлика во
> брзината на отварање на страниците, со функционалноста.
>

> П.С. колку што се сеќаам мејл клиентот на операта не беше ништо нарочито
> и имаше некои сериозни проблеми (не
> ми текнува точно што, а и неам појма дали сега е поправено).

Мејл клиентот ги има сите функции како и Thunderbird, spam blocking,
contacts... само што е супер интегриран во броусерот.

> Во секој случај на неслободен софтвер не му треба реклама на оваа листа.
>
> (Ако нешто е бесплатно не мора да значи дека е слободно)
Извини, не се вреѓај. А по твојот мејл гледам дека збориш на памет, не си
ја ни пробал.
Поздрав

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/