[Ossm-members] Генерална информација

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Tue Jun 15 12:19:07 UTC 2004

Вака сеа.. пошто сум нели сеуште нов во ОССМ ме интересираат неколку работи
кои што сигурно веќе сте ги кажале и сигурно ги има некаде по web страната,
ама ќе ве молам некој да одвои неколку минути и да ми одговори.
Прашањата се однесуваат и на проектите што се тераат, ама за да не пишувам
по разни мејлиниг листи, ќе ги поставам тука. Така да простете, ама сметав
дека е вака подобро. Значи... би очекувал каде што може одговор во вид на
текст, а каде што ве мрзи да објаснувате: линк. :)

1. До каде сме со Малина?
2. До каде сме со преводот на GNOME? Може ли да се тестира? Од каде да се
симне?
3. До каде сме со преводот на KDE? Може ли да се тестира? Од каде да се
симне?
4. Што се случува со преводот на OpenOffice 1.1? До каде е?
5. Како може човек да помогне во преводот на било што од листата погоре?
6. Што се е потребно за да се почне со преведување на софтвер за Линукс?
7. Што се треба да има во Малина интегрирано? Колку работа е потребно за да
се стаса до некој продукт кој што наликува на мојот XandrOS? Значи праиме
муабет за: Windows idiot friendly изглед и исто толку едноставно
конфигурирање од некој ала Control Panel... повторно на степен на кој што е
XandrOS-от.
8. Во XandrOS-от се пристапува и кон Debian ftp за download на .deb
packages. Меѓу другото има и language packs на различни јазици за OpenOffice
1.1. Ме интересира.. дали имаме такви за 1.0? Дали нивниот формат е
стандардизиран на ниво на Linux/дистрибуција/графичка околина, поточно дали
форматот е ист и за Opera под Linux, и за FireFox и за OpenOffice и за KDE?
Ако се стандардни - каде да најдам повеќе информации за истите?

9. Што се е потребно за да се направи своја дистрибуција на Linux??

Ако сметате дека треба повеќе време да се објасни сето ова... барам и
доброволец кој што ќе ме просветли а јас ќе возвратам со пиво... или пива
доколку има слободно време и доколку е од Скопје.

Поздрав,
Злочко.