[Ossm-members] Генерална информација

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Tue Jun 15 12:13:18 UTC 2004

> 1. До каде сме со Малина?

Читај архиви.

http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.6/mk/index.html
http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.8/mk/index.html

> 3. До каде сме со преводот на KDE? Може ли да се тестира? Од каде да се
> симне?

http://mkde.sf.net/

И двата преводи (ГНОМ/КДЕ) веќе се дистрибуираат.

> 4. Што се случува со преводот на OpenOffice 1.1? До каде е?

До никаде :(

> 5. Како може човек да помогне во преводот на било што од листата погоре?

Само земи преведувај, и извести (каде/кој било) за тоа. Претходно,
осигурај се дека никој не го преведува тоа.

> 6. Што се е потребно за да се почне со преведување на софтвер за Линукс?

На линкот за МКДЕ имаш добар водич.

> 7. Што се треба да има во Малина интегрирано? Колку работа е потребно за да
> се стаса до некој продукт кој што наликува на мојот XandrOS? Значи праиме
> муабет за: Windows idiot friendly изглед и исто толку едноставно
> конфигурирање од некој ала Control Panel... повторно на степен на кој што е
> XandrOS-от.

Ух, многу работи. Пакет систем, поддршка за хардвер, пред се модемиве
наши никакви :(, другото од прилика доаѓа со кернел или софтвер.

> 8. Во XandrOS-от се пристапува и кон Debian ftp за download на .deb
> packages. Меѓу другото има и language packs на различни јазици за OpenOffice
> 1.1. Ме интересира.. дали имаме такви за 1.0? Дали нивниот формат е
> стандардизиран на ниво на Linux/дистрибуција/графичка околина, поточно дали
> форматот е ист и за Opera под Linux, и за FireFox и за OpenOffice и за KDE?
> Ако се стандардни - каде да најдам повеќе информации за истите?
>
> 9. Што се е потребно за да се направи своја дистрибуција на Linux??

http://www.linux-live.org/
Има конкретен пример и верзија на SLAX, лајв дистрибуција на слеквер.

> Ако сметате дека треба повеќе време да се објасни сето ова... барам и
> доброволец кој што ќе ме просветли а јас ќе возвратам со пиво... или пива
> доколку има слободно време и доколку е од Скопје.

Само едно не одговорив. Ај сеа на пиво :)

Пи.еС. Се изнапишав денес пораки.

--
Томислав Марковски

Immutability, Three Rules of:
	(1)  If a tarpaulin can flap, it will.
	(2)  If a small boy can get dirty, he will.
	(3)  If a teenager can go out, he will.