[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 31

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Tue Jun 15 14:48:23 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:

> Кој тепа вчера? Бугарите 5-0 изгубија...
> -
> И уште нешто, зошто на секоја нова порака не го оставаш истиот
> subject, туку стои OSSM Digest bla bla и не ми се сортираат пораките
> во едно под-стебло...мавај само риплеј кога сакаш да пишиш нешто..

Бтв, сортирањето по нишки не се врши според наслов туку по едно поле во
СМТП пораката кое вика вака:

И твојот клиент автоматски знае во која нишка да ја стави, т.е. на кого
си му одговарал. Е сеа, кога пишуваш нова порака, ова поле го нема, а
нити пак кога одговараш на порака надвор од постоечка нишка.

Р.