[Ossm-members] Re: (no subject)

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Wed Jun 16 09:07:08 UTC 2004

>   Абе тоа е супер ти што го предлагаш ама јас мислам како за почеток овоа е
> доволно а понатаму можеме да го развиеме у нешто навистина феноменално
> нели? И ако веќе одиме на тој чекор да се прави нешто покомплексно од ова
> мислам дека нема да можам сам да го направам т.е. ке ми треба помош. Па
> така кој има познавање на PHP и бази може да помогне да се направи светски
> речник. па оној кој сака да помага нека се искаже :) поздрав

Зоки, ќе може ли да добиеме некако копија од проектот? Ја има ли некаде
за преземање? Ако можеш стави ја на FTP тука:

http://herrera.redirectme.net/pub/upload/

Анонимна најава на фтп-то.

Фала.

--
Томислав Марковски

There are strange things done in the midnight sun
	By the men who moil for gold;
The Arctic trails have their secret tales
	That would make your blood run cold;
The Northern Lights have seen queer sights,
	But the queerest they ever did see
Was that night on the marge of Lake Lebarge
	I cremated Sam McGee.
		-- Robert W. Service