[Ossm-members] Re: (no subject)

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 16 08:50:47 UTC 2004

On Wed, 16 Jun 2004 08:41:07 +0200, Томислав Марковски
<herrera at users.sourceforge.net> wrote:

> Би додал уште неколку атрубути како Sinonim (id) кој ќе кажува со кој
> збор е синоним. Друга работа, еден збор има повеќе значења, дали тоа
> значи дека за секое значење ќе имаш нов слог во релацијата или планираш
> да додаваш нови атрубити, или пак се` ќе оди во "opis na zborot" ?
> Каде е информацијата глагол, именка, придавка итн... (може и нема
> потреба на почеток, но не е лошо да имаш покомплексна структура, па ти
> користи само што ти треба).
> Имам уште предлози, ама претпоставувам дека не е идејата засега да го
> клонираме webster.com.

> [...]
  Абе тоа е супер ти што го предлагаш ама јас мислам како за почеток овоа е
доволно а понатаму можеме да го развиеме у нешто навистина феноменално
нели? И ако веќе одиме на тој чекор да се прави нешто покомплексно од ова
мислам дека нема да можам сам да го направам т.е. ке ми треба помош. Па
така кој има познавање на PHP и бази може да помогне да се направи светски
речник. па оној кој сака да помага нека се искаже :) поздрав

Зоки