[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 31

Дарко Николовски darkon at macedonia.homelinux.org
Tue Jun 15 12:25:47 UTC 2004

Vladimir Stefanov wrote:

> За мене секоја програма што се издава за Линукс и која работи исто или
> подобро од верзијата за Вин е вредна за спомнување, била опен или не. И
> не  можеш да очекуваш целиот софтвер да стане опен. И како што знам во
> најновата верзија на Xandros, Opera е избрана за дифолтен броусер. И
> затоа  не гледам причина да не ја спомнувам на листата, освен ако не ја
> тенчиме  работата, па само за Opensouce да се рсправа овде, ама како што
> помнам  овде се водеа со недели дискусии за фудбали, пијанки...
>
> Поздрав

Епа многу добра причина за да не ја спомнуваш на листава е самото име на
листава ossm-members,

ossm како кратенка стои за организација <b>слободен софтвер
македонија</b> - е сега ако незнаеш кои се целите на организацијата
тогаш трк на http://www.slobodensoftver.org.mk/?s=zanas и особено обрни
внимание на пасусiтe со име „Што е Слободен софтвер Македонија“, „Зошто
постои Слободен софтвер Македонија“, и „Со што се занимава Слободен
софтвер Македонија“, па потоа коментирај  за Opera и било кој друг
propriatory софтвер на листава. За ваков тип на софтвер моежеме комотно
да дискутираме на било кој друг форум, на news или слично, ама мислем
дека целосно е невкусно да се збори на оваа листа за неслободен софтвер.

--
  Fry: So, there's an infinite number of parallel universes?
  Professor: No, just the two.