[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 31

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jun 15 18:20:00 UTC 2004

On Tue, 15 Jun 2004 14:00:06 +0200 (CEST),
<ossm-members-request at hedona.on.net.mk> wrote:

> Ова што Дарко ти го кажа држи вода без разлика дали ја пробал Опера или
> не.
>
> Сега уште некој да почне да ни објаснува за тоа колку е добар Windows
> 2003 server...
>

> Got the point?
>

> Нека ја дадат Операта под GPL, па ќе ја фалиме, ќе ја преведеме, ќе и
> направиме посебен сајт...

За мене секоја програма што се издава за Линукс и која работи исто или
подобро од верзијата за Вин е вредна за спомнување, била опен или не. И не
можеш да очекуваш целиот софтвер да стане опен. И како што знам во
најновата верзија на Xandros, Opera е избрана за дифолтен броусер. И затоа
не гледам причина да не ја спомнувам на листата, освен ако не ја тенчиме
работата, па само за Opensouce да се рсправа овде, ама како што помнам
овде се водеа со недели дискусии за фудбали, пијанки...

Поздрав

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/