[Ossm-members] Re: (no subject)

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 16 17:32:42 UTC 2004

On Wed, 16 Jun 2004 11:07:08 +0200, Томислав Марковски
<herrera at users.sourceforge.net> wrote:

> Зоки, ќе може ли да добиеме некако копија од проектот? Ја има ли некаде
> за преземање? Ако можеш стави ја на FTP тука:
>
> http://herrera.redirectme.net/pub/upload/
>
> Анонимна најава на фтп-то.
>
> Фала.

Па еве според тоа што сега имаме сервер на располагање ке го сместеме тамо
речникот ке го разгледате и ке можете да давате идеи за доработка на
истиот. И тамо ке го ставиме за download за даможете да се разгледа како
работе и да ме поправате дека имам грешки нели? :) Штом ми направат еден
акаунт на серверот и го закачам одма обавестувам. Ако сакате подетално да
дознаете како е идела работата со речникот има на форумот на ossm.org.mk и
тамо се дадени идеи и објаснето се што содржи речникот.

Зоки