[Ossm-members] Re: conversion scripts

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Wed Jun 16 22:08:38 UTC 2004

On Wed, 16 Jun 2004 23:12:41 +0200, you wrote:

>На 16 јун 2004 (среда), linuxlists at float.lefant.net напиша:

>Florian, i attached two files the first(convbad2good.php) is a php script
>it translatets the YUSCII ("Makedonski Tajms") font in to windows-1251
>encoding.

Не ја пратам баш дискусијава ама не е ли ова нешто слично или барем
исто:

http://www.softver.org.mk/stara/index2.php?vidi=download/index.php#yuscii2cp

„Програма за конвертирање на HTML страници од YUSCII кирилица во
стандардна кирилична поддршка“

„Голем број веб страници на македонската порција од Интернет, особено
оние постарите, се направени со YUSCII кирилица. Ваквото решение во
денешни услови е застарено и непрактично, и потполно истиснато од
стандардната Windows или ISO кирилица, кои покрај естетските имаат и
концептуални предности. Оваа програма има за цел да ја олесни и во
повеќето случаи потполно автоматизира конверзијата на ваквите
сајтови.“

автор: Дамјан Јаневски - miopa

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore