[Ossm-members] mono::

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Thu Jun 17 12:29:06 UTC 2004

On Thu, 2004-06-17 at 14:20, zlochko at on.net.mk wrote:
> Убав пример.

Благодарам.

> За SuSE 8, 9 и 9.1 различни верзии за download. Исто и за
> RedHat.

Не се различни верзии, туку различни билдови.
Мене повеќе ме изнервира, дури го пишував текстот, наведов дека моно е
во бета 2, а кога отидов на страната по линкови, гледам бета 3. Ај уште
30 МБ download.
А можам да ти гарантирам дека пакети за РедХет ќе работат и на Федора.
Тоа е само за да каже дека тие бинарни пакети се компајлирани баш на таа
дистрибуција. Не дека не можат и на Дебиан и Слеквер да ги компајлираат
и да пратат, тука е Новел во игра, кој во сите свои продукти ги
поддржува овие дистрибуции. Сусе пред се, води. Федората малку ги
спизде, но сите си ќутат и чекаат.

> Windows тука сеуште јаде... :((

Windows е еден, дистрибуции се сто и еден.

--
Томислав Марковски

Turn the other cheek.
		-- Jesus Christ