[Ossm-members] KDE Kонвенции

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Fri Jun 18 06:15:14 UTC 2004

On Thu, 2004-06-17 at 17:57, Aleksandar Balalovski wrote:
> дека апликациите повеќе ми се Gnomish а знаете каква навреда е тоа :)
> Сериозно ако имате некој пејпр или слично копи/пејст..

Зошто идеш против себе? Нели гледаш дека длабоко во себе ти си Гном.
Само не сакаш да си признаеш, а негирањето е прв знак на тоа. Ајде,
најди малку време, ќе ти помогнам и јас, па преведи ја во ГТК
апликацијата. Името не мора да го менуваш, зашто е 100% гномолико. Си
требало да го крстиш Кемтер :)

--
Томислав Марковски

May the fleas of a thousand camels infest your armpits.