[Ossm-members] MK Recnikot e onlajn

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Fri Jun 18 15:31:59 UTC 2004

Tomislav Markovski wrote:

> [...]
Досега само го пробав, на web не го симнав за да ти кажам пообемна
критика, но во секој случај, браво! Само напред, ми се допаѓа цела идеја
и се што си сторил, почнувајќи од изработката на базата па се до
фронтендот (web). Во секој случај ја имаш поддршката и од мене и од сите
членови на Lugola :) уште следниот состанок ќе им потенцирам за овој речник

браво уште еднаш!

Александар