[Ossm-members] MK Recnikot e onlajn

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Jun 18 21:48:53 UTC 2004

On Fri, 18 Jun 2004 15:55:24 +0200, Tomislav Markovski
<herrera at users.sourceforge.net> wrote:

> Нели можеше UTF-8 да биде?

Речникот беше наменет за utf8, но, имав порблеми со linuxot едно време у
минатото а цдромот ми беше веке во канта и морав едно време да работам во
win :( ама тоа беше тоа, немав друга опција.цдром уште немам :( а позајмив
да си го вратам линуксот. па така остана на windows-1251.

> Го симнав кодот, но не сум го видел. Неколку забелешки:
> - не ми работи додавање нов збор
> - не ми работи рагистрација, кажува успешно, но не ме најавува
> - опција за промена на збор?

Пишав дека може да форумот на ossm.org.mk да се виде подетално дискусијата
што се водеше за речникот. Додавањето директно не се врши во оригиналната
база туку се става прво во бета база а потоа тие што се регистрирани ја
проверуваат таа бета база и додавааат на оригиналната база т.е. врз таа
што се врши пребарувањето. Ова е изведено поради сигурносни причини од
додавање на секакви зборови во базата од непознати лица. Што се однесува
до регистрацијата на корисници тоа може да мине само преку мене т.е. јас
ги креирам корисниците а потоа ви пракам меил дека можете да се логирате и
да го администрирате речникот. И ова е од сигурносни причини :). И за крај
измена или како што викаш промена на зборови ке имате шанса да менувате
кога ке сте регистрирани и кога ке се логирате.

> Има ли CVS на серверот? Каде да праќаме patch-еви?

Не знам дали има CVS на серверот. И ке треба да средеме некако таа работа
за патчеви :) добра идеја, не ми беше текнало на тоа :))))