[Ossm-members] MK Recnik - patch 1

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Mon Jun 21 16:25:48 UTC 2004

On Sun, 20 Jun 2004 14:59:22 +0200, Томислав Марковски
<herrera at users.sourceforge.net> wrote:

> И која е сега финалната верзија на речников? Зоки, го ажурираш линкот за
> преземање?

Дечки извенете шо не бев у можност да одговорам ниту пак  да ажирирам
нешто поради тоа што брат ми се вереше :)))) Треба да ве почастам нешто и
сега па уште и денеска сабајле полагав испит и бев краток со време. Но,
супер идејата со обележување на зборовите кои се барат и таа скрипта сега
е ставена на нет да бара по 3 збора, ако мислете да е на 2 кажете да
сменам тамо кодот. Иначе вечер ке може да се земе речникот со најновите
датотеки т.е. само Dictionary1.php се изменува :) но сепак е супер. Е сега
не знам како милиш финална верзија. Да го правеме ли на верзии? Ако
предходната би била 0.1 оваа би била 0.2 :) Иначе можете да забележете
дека веќе нема тоа & на крајот од зборовите.

Поздрав до сите. и не замерувајте ако не сум доволно активен оваа недела
полн сум со испити па ке треба да учам нели? :)

Чао.Зоки