[Ossm-members] Слободен софтвер во Кочани

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Jun 22 10:24:42 UTC 2004

Со оглед на тоа дека во сабота треба да се оди во Кочани најдобро би
било да расчистиме некои работи.

1. Излезе дека има доста заинтересирани луѓе од Скопје. Јас имам кола и
кај мене се пријавени Стојмир и Томе, значи има место за уште еден.
Најдите уште една кола и ќе праиме Free Software караван. :)

2. Што би носеле од тука? Дали ќе одржиме некоја презентација од тие
нашите за слободен софтвер и openoffice.org?

3. Што се ќе има во Кочани, проектор дали ќе има? Во колку саат е
планирано да започне настанот?

Тоа ми текнува сега.

--
ufo