[Ossm-members] Слободен софтвер во Кочани

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Tue Jun 22 11:02:33 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Со оглед на тоа дека во сабота треба да се оди во Кочани најдобро би
> било да расчистиме некои работи.
>
> 1. Излезе дека има доста заинтересирани луѓе од Скопје. Јас имам кола
> и кај мене се пријавени Стојмир и Томе, значи има место за уште еден.
> Најдите уште една кола и ќе праиме Free Software караван. :)

Полека полека, се збираме, јас сум за идење исто, чувај место кај тебе
во кола.

> 2. Што би носеле од тука? Дали ќе одржиме некоја презентација од тие
> нашите за слободен софтвер и openoffice.org?

Па зар нема некоја агенда од страна на кочанчаниве ? Ако нема агенда
ајде да се направи една под итно. Флаери исто да се направат!

> 3. Што се ќе има во Кочани, проектор дали ќе има? Во колку саат е
> планирано да започне настанот?

Организаториве или слабо ја информираат листава, или слабо организираат.

> Тоа ми текнува сега.

Мене ми текнува многу појке, ама ај другпат :)

Р.