[Ossm-members] Re: ОССМ во Кочани

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Mon Jun 28 12:34:06 UTC 2004

Vladimir Stefanov wrote:

> Фала на пофалбите. Повелете и друг пат. Сега Битола е на ред ;-)
> Поздрав

Да да фала фала. Добро е томе што напомена за мајанозот и мајкрософт
хостесата :) се скинав од смеење а Уфо нејќе да каже за тоа ама ок.
Иначе и секако јас сум за следна дестинација Битола (обавезно). Супер
изведена презентација на Балал и давам предлог да отвори некоја маилинг
листа за Gemter Pack зашо мислам дека стварно ке има добри идеи да се
дадат на програмерите а и мислам дека треба некој што знае Qt да му
помогне на Балал да не ја врши целата работа сам. И така. Поздрав До сите.

Зоки