[Ossm-members] Re: ОССМ во Кочани

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Mon Jun 28 12:56:12 UTC 2004

Зоран Димовски wrote:

> Да да фала фала. Добро е томе што напомена за мајанозот и мајкрософт
> хостесата :) се скинав од смеење а Уфо нејќе да каже за тоа ама ок.

Ќе пропее!! :-P

> Иначе и секако јас сум за следна дестинација Битола (обавезно).

Се кале железото ...

> Супер изведена презентација на Балал и давам предлог да отвори некоја
> маилинг листа за Gemter Pack зашо мислам дека стварно ке има добри
> идеи да се дадат на програмерите а и мислам дека треба некој што знае
> Qt да му помогне на Балал

Да, да ви кажам, според презимето ме викаат Балал :) И Зоки така ми
вика, да нема забуни...
Значи, нема потреба да се отвора цела нова мејлинг листа, меѓутоа може
сите добри идеи и сугестии да се пратат на оваа или ако не да не се
полни на мојот прајват мејл :) Како и да е, фала за поддршката, нели
сега Зоки ти ќе учиш С++, па ако треба нешто, ју ноу ... да не ти
повторувам :)

> да не ја врши целата работа сам. И така. Поздрав До сите.

Многу беше, малку остана. Ќе се заврши кај да е...

Значи, Битола треба да се спреми ...