[Ossm-members] Re: Linux Kernel компајлирање

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Mar 1 22:11:32 UTC 2004

> Ај некој нека пише упатство (или нека каже кај има) за компајлирање на
> Linux Kernel 2.6.2 под SuSE Linux 9.0. Со тие што јас ги наоѓав до сега
> два пати не ми успеа (прво Mandrake 9.2, а после Red Hat Enterprise 3).

има миљарда упатства на интернет, а и не е толку тешко...
кажи точно што е проблемот... (и btw нема голема разлика меѓу
дистрибуциите што се однесува до компајлирање на кернел).

иначе процедурата е:

tar xzf linux-....tar.gz
cd linux-....
make menuconfig (првиот пат кога го правиш ова, го правиш долго време -
после имаш искуство и побрзо ти иде)
cp .config $HOME/nikogas_ne_go_gubi_fajlov_sto_so_maka_go_sozdadov.config

make dep
make bzImage
make modules

после стануваш root:
su -
******
make modules_install
cp arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-x.x.x
cp System-map /boot/System.map-x.x.x

и конечно му кажуваш на boot-loader-от да го старта новиот кернел, тоа
може да е lilo или grub (и сега нема да ти објаснувам кој како се
подесува пошто не си напишал ни една корисна информација).

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

A: Because it reverses the logical flow of converstion.
Q: Why is top posting frowned upon?