[Ossm-members] Re: Linux Kernel компајлирање

Војчо Краљевски vokus at mail.com.mk
Wed Mar 3 22:09:29 UTC 2004

На датум: Mon, 01 Mar 2004 23:11:32 +0100, дамјан г. напиша:

> иначе процедурата е:
>
> tar xzf linux-....tar.gz
> cd linux-....
> make menuconfig (првиот пат кога го правиш ова, го правиш долго време -
> после имаш искуство и побрзо ти иде)
> cp .config $HOME/nikogas_ne_go_gubi_fajlov_sto_so_maka_go_sozdadov.config
>
> make dep

make dep го немаше кај моите.

> make bzImage
> make modules
>
> после стануваш root:
> su -
> ******
> make modules_install
> cp arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-x.x.x
> cp System-map /boot/System.map-x.x.x

cp System-map /boot/System.map-x.x.x, и ова го немаше.

Во принцип се до тука не беше проблем. После подесувањето во GRUB, главниот
проблем на мене ми е изгледа initrd, нешто со подесување на тоа, тип на
фајл систем. Јавуваше kernel panic, initrd некои проблеми ...

--
Војчо