[Ossm-members] Re: Linux Kernel компајлирање

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Mar 4 23:52:09 UTC 2004

>> make dep
>
> make dep го немаше кај моите.

па и не е потребен секогаш, ама не е штета да се направи.

> cp System-map /boot/System.map-x.x.x, и ова го немаше.

Тоа е потребно само за klogd да биде поинформативен, не е неопходно.

> Во принцип се до тука не беше проблем. После подесувањето во GRUB,
> главниот проблем на мене ми е изгледа initrd, нешто со подесување на
> тоа, тип на фајл систем. Јавуваше kernel panic, initrd некои проблеми

немаш потреба од initrd, подеси во grub да не користи initrd и на коњ
си :)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

Боже,
   дај ми сила да го издржам она што не можам да го менувам,
   храброст да го изменам она што можам,
   и мудрост да ги разликувам двете.