[Ossm-members] Re: Window Maker на македонски

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Sat Mar 6 11:02:46 UTC 2004

Ilija Koco напиша:
> Ова е навистина тешко. Што ќе правиш немаме морнарица. Инаку докирање би
> било прилепување до брегот (док) на брод во пристаниште (или
> врзување)... дали може „прилепи“ или „до ѕид“?

Dock, како дејство, и Dock како простор за собирање, баш Док :)
Ако биде „прилепи“ тогаш и самото место ќе треба да се вика
„прилепиште“, што не го бидува... Додека „докирај во док“ иако
немакедонски, делува појасно за жал...

> Дали одговара Смали?

Секако.

Ти благодарам, кај си порано да ми го олесниш животот :)

--
Herrera