[Ossm-members] Re: Slackware 9.1 - X - rezolucija

Georgi Georgi
Sat Mar 6 23:49:14 UTC 2004

Никола Ѓорѓиевски напиша:

>  Конфигурирав со X -configure. Се стартува Х-от со некоја огромна

Појма неам дали Х има драјвери за твојата Ati или треба да симнеш.
Знам нешто имаше проблеми DRI или со нешто друго со Аti. Побарај дали
има драјвери за графичката на гугл што ќе ти дадам покултурни
резултати можда.

Ако тоа те мрзи(или драјверите се во ред) пробај во /etc/X11/XF86Config
во Section "Screen" да имаш нешто вакво:

         DefaultDepth 24
         Subsection "Display"
             Depth       24
             Modes "1280x1024" "800x600" "640x480"
             Virtual 0 0
         EndSubsection

Мене вака 1280x1024 ми е предефинирана резолуција и мониторот(истиот како
и кај тебе) ми ја вади нa 85Hz што е и максимум.

За мониторот не е битно каков ти го дава стави само во
/etc/X11/XF86Config во Section "Monitor"

        HorizSync   30-97
        VertRefresh 50-150

Инаку резолуција runtime без рестарт на Х можеш да менуваш со командата
xrandr.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!