[Ossm-members] Re: Printanje kirilica

Aleksandar Nikov anikov at panton.com.mk
Mon Mar 8 15:11:45 UTC 2004

дамјан г. wrote:

> ваљда постои некој контролен карактер што се праќа а?
> ваљда зависи и од принтерот? кој го правел?

Ima pozadi na printerot eden switch koj go prefrla fontot na printanje
od/vo kirilica.
Kazhi im vo avtomoto sojuz, da stoi stalno eden chovek pozadi printerot
i koga kje stasa do printanje na tablicata, da go prefrla na latinica i
posle da go vrakja nazad. ;)

Sega vistinskiot odgovor.
Postojat dva tipa na ROM fontovi shto se vgraduvaat vo MK.
1. So promena na vistinskiot font
2. So definiranje na nov karakter set.

Znachi za promena na font pomegju kirilica/latinica ti treba:
1. Da go smenish fontot na eden od dvata fonta vo shtampachot so:
    ESC k 0   - font 1    (decimalni 27 107 48)
    ESC k 1   - font 2    (decimalni 27 107 49)
2. Promena na karakter set so:
    ESC % NUL   - Default karakter set   (decimalni 27 37 0)
    ESC % SOH   - User karakter set      (decimalni 27 37 1)

Pozdrav,
Anikov

Aleksandar Nikov                                 anikov at netcetera.com.mk
Netcetera Engineering                             phone +389 2 30 64 532
1000 Skopje, Macedonia                              fax +389 2 30 79 495