[Ossm-members] Re: Rutiranje

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Mar 9 13:46:57 UTC 2004

> И јас имам проблем со рутирање под RH 9.
> Имам две картици eth0 i eth1, ставам 1 во /proc/sys/net/ipv4/ip_forward,
> во iptables све е ACCEPT, а рутирање нема.
> А што е најтрагично, од друг компјутер поврзан во мрежата на eth0 се
> пинга IP адресата на eth1 (на рутерот) ама не се пинга ниту еден
> компјутер поврзан во мрежата на eth1.

За најдобро да сфатиш што се случува, користи „tcpdump -n -i eth1“...
плус за рутирање се потребни двајца :)

дали компјутерите од другата мрежа знаат да се враќаат до првата мрежа
преку рутерот???

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler