[Ossm-members] Re: Компатибилност на glibc

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Wed Mar 17 14:50:12 UTC 2004

> "Не работи" значи : Стави го на друга Линукс машина - работи. На пример
> SuSE 7.1 i SuSE8.0, Mandrake 8.0, Mandrake 8.1 i Mandrake 9.1.
>
>  Повтори ја постапката на RH 9.0 - не работи. При извршување ми јавува
> порака :
>
> Incorectly built binary which accessess errno ...

хех, епа имаш две опции...

1. одјеби го RedHat[*], и конечно почни да користиш Slackware или Debian.
2. пресними ги библиотеките од Mandrake-9.1 кои ги бара апликацијата во
некој директориум, и пробај со:
        LD_LIBRARY_PATH=/nekoj/direktorium/ applikacija
само не сум сигурен дека за glibc ќе функцинира ова.

[*] RedHat имаат докажана историја на премногу модифицирање на основните
Linux компоненти (кернел-от, glibc, Xfree, kde...), често пати
нарушувајќи ја компатибилноста, а во некои случаиу и стабилноста.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!