[Ossm-members] Re: /dev/usb/lp? : File not found ???

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Mar 18 15:49:17 UTC 2004

> Vo momentov ne sum blisku do masinata koja mi pravi problem, ne sum
> siguren vo vrska so ova.
> Sto ako da, a sto ako ne ?

Е да бе ја реферати ќе пишувам за секоја твоја една реченица.

Ако користиш devfs би требало автоматски да се креира /dev/usb/lpx кога ќе
го убациш принтерот.

Ако не користиш devfs тогаш едноставно би требало да постојат тие
„device node“-ови.

crw-rw----  1 root lp 180, 0 2001-03-25 23:04 /dev/usb/lp0

се креира со „mknod /dev/usb/lp0 c 180 0“

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

        In a world without walls and fences,
        do we care about Windows and Gates ?