[Ossm-members] Re: /dev/usb/lp? : File not found ???

Mirce Vladimirov vmirce at mail.com.mk
Sat Mar 20 10:30:24 UTC 2004

> Е да бе ја реферати ќе пишувам за секоја твоја една реченица.

Во ред, извини, малку сум досаден. Само ме преокупира проблемот, и
затоа сум нестрплив.

> Ако користиш devfs би требало автоматски да се креира /dev/usb/lpx
> кога ќе го убациш принтерот.

Во меѓувреме, се сретнав со пациентот. И видов дека се користи devfs.
Но, на /dev/usb/ нема ништо.

> Ако не користиш devfs тогаш едноставно би требало да постојат тие
> „device node“-ови.

На пациентот му беше всадена нова УСБ картичка, постоечката
дисејблувана во БИОС, и резултатот е исти. No printers.

На други пациенти, и помлади и постари, УСБ принтерите си работат, ако
ма драјвер за нив, а ако нема драјвер, тогаш барем ОС-от гледа
пшринтер на УСБ порта. Овде немам појма што е. Пораките во
/var/log/messages се дека уредот не прифаќа доделена усб адреса...

Јеби га.