[Ossm-members] Re: Linux Distribucija

Mirce Vladimirov vmirce at mail.com.mk
Wed Mar 24 11:00:12 UTC 2004

"Љупчо" <ywhcpbfg at serrznvy.bet.zx [ROT13]> wrote in message
news:1ts4t695w05ja$.17i1eyiaefekc.dlg at 40tude.net...

> Кажи што имаш? Може да ми заврши работа. Ќе инсталирам КOFFICE и тоа само
> текст процесорот.

SuSE 7.1 so kernel 2.2.18. Verzijata na Koffice koja e vklucena ne e na isto
nivo kako segasnive, prasanje e dali ke ti zavrsi rabota. Kopi-paste raboti
krajno somnitelno, ima nekakva maka so pecatenjeto(nekogas e dobro nekogas
ne) . Vo distribucijata e vklucen StarOffice ama na celeron 300 so 32 MB RAM
se podiga dovolno dolgo da covek pie kafe i pusi cigara. Mnogu ke te
nervira. OpenOffice vo vremeto na izleguvanje na ovaa verzija ne bese uste
ni vo peleni,i zatoa ne e vklucen , no sepak ako go instaliras - si raboti.
No e mnogu bavno(na celeron 300 MHz so 32 MB RAM).

Da rezimiram : Ako sakas da go instaliras SuSE7.1 - poveli javi mi, no ako
sakas da ti raboti KOJ I DA E ofis paket za Linux, nemoj na taa
konfiguracija.