[Ossm-members] Re: Linux Distribucija [NEWS]

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Wed Mar 24 12:21:46 UTC 2004

> Ми треба похитно некој постара дистрибуција која ќе работи на 133
> нормално со графичка околина. Машината би се користила за Интернет
> играње карти и куцање во OpenOffice.
>
> Јас успеав да инсталирам МДК 8.2 со Гноме 1.4 (тоа е најстаро што имав)
> ама се влече ко црв.

Нема врска староста.. КДЕ-3.2 е побрзо од КДЕ-3.1, а и кернел 2.6 е
побрз од 2.4 ...

Јас би пробал со некоја поолабавена дистрибуција (како Slackware :) или
Vector) и AbiWord како текст-процесор и windowmaker или openbox/fluxbox
како window manager.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

              To boldly go where I surely don't belong.