[Ossm-members] Re: Linux Distribucija

Томислав Марковски tome at set.com.mk_
Wed Mar 24 11:42:07 UTC 2004

> Ми треба похитно некој постара дистрибуција која ќе работи на 133 нормално
> со графичка околина. Машината би се користила за Интернет играње карти и
> куцање во OpenOffice.

Билокоја дистибуција штом дигне X, исто е. Моја препорака, инсталирај
што имаш, може и нешто поново, само не подигај сервиси при старт, дигни
X со xfce, и користи GTK апликации (AbiWord, Gnumeric итн.) со
едноставна тема. Не ни размислувај за OpenOffice на 133. GTK работи
побрзо od Qt... Да не спомувам боље изгледа итн :-)