[Ossm-members] Белешки за Владата на Република Македонија и Мајкрософт , и за договорот кои тие го потпишаа.

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Mar 30 22:02:27 UTC 2004

Вовед

Ако сте ја следеле оваа наша, скоро едногодишна, софтверска сага, тогаш нема
да прочитате скоро ништо ново во овој текст. Веќе сите работи се добро
документирани. Добро, има две или три работи, но и без текстов, сигурно
сами ќе дојдевте до слични мисли.

Ако не сте ја следеле, тогаш ова вистинското место за вас. Текстов ги бележи
(скоро) сите активности од (скоро) сите актери во оваа сага, и ви дава уште
едно чудо линкови како препорачана литература. Ако сакате да знаете што се
случуваше и кога, тогаш тука се одговорите. Но, ако сакате да знаете зошто,
тогаш ќе мора некој одговор да побарате и од Владата на Република
Македонија.

Како и да е, текстов е добар ресурс за секој заинтересиран читател.
Уживајте, и инсталирајте GNU/Linux.

http://www.softver.org.mk/novica/softverska_nevinost.html

Текстов е долг. Оние храбрите кои ќе го читаат можат да ми кажат после кај
има грешки и/или кој линкови се утнати. :) Јас проверував неколку пати,
но... :)

--
Новица

An eye for an eye