[Ossm-members] Re: Белешки за Владата на Република Македонија и Мајкрософт , и за договорот кои тие го потпишаа.

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Mar 31 10:07:32 UTC 2004

На 31 мар 2004 (среда), Новица Наков напиша:

> Вовед
>
> Ако сте ја следеле оваа наша, скоро едногодишна, софтверска сага, тогаш нема
> да прочитате скоро ништо ново во овој текст. Веќе сите работи се добро
> документирани. Добро, има две или три работи, но и без текстов, сигурно
> сами ќе дојдевте до слични мисли.

1. Браво. :)

2.    "Тој не ги претставува мислењата и ставовите на НВО Слободен Софтвер
      Македонија. За нејзините мислења и ставови посетете ја страницата
      http://www.slobodensoftver.org.mk."

  Ова да го тргнеш, па да го принтаме/копи за саем и така нема ССМ некоја
  активност на саем?

3. Ако не ти е тешко пробај стави во <style></style>, поинтересно изгледа.
    P { text-indent: 2em; }

4. Да ставиш содржина?

5. На колку А4 страници е ова инаку?

3,4 Ќе ти ги направам јас ако те мрзи, ама прво да добијам дозвола.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!