[Ossm-members] Re: Fedora Core 2

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Wed May 19 18:15:03 UTC 2004

Јас колку што имам читано кенелот 2.6 секаде го фалат, и дава значителни
убрзувања на работатана компјутерот.
Ова го приметив дури и на мојата библија стара PII-300, PIII-500 и
AthlonceXP - 950, кои што со 2.6 кернел работат осетно побрзо.

Не ми текнува точно каде читав ревју за ФЦ2 и дечкото беше задоволен од
нејзе (незнам колку референтен извор е ... но сепак единствено нешто што
го пцуеше е тоа што немал избор за reiserFX ili XFS при инсталација,
иако кернелот нативно ги подржувал).

GNome 2.6 уште го немам видено, но би тербало да биде само досредување,
стабилизирање и дошминкување на 2.4, односно од тоа што го имам читано
по нет за него не нуди некои ревволуционерни промени.

За федора КОре2 незнам ништо повеќе да ти кажам пошто ни кецот го немам
видено (освен на некоја туѓа машина), но пошто бараш некој Лусер Френдли
ос можам да ти препорачам Мандраке 10-тка кој ептен ме бендисува како е
досреден и мислам дека е значителен скок во однос на 9.2

Исто така ако имаш релативно брз нет, закачи се на муле и побарај го
Xandros 2.0 делукс, малку е преспор за моите машини, ама по
лузер-пријателски линукс-барзиран ОС немам видено.

П.С. знам дека шишав на форумот дека ги имам двете верзии на Ксандрос,
ама не е легално да се дели оперативниот систем, Еулата дозволува само
да го инсталирам на колку што сакам домашни компјутери и еден
комерцијален (ај некој нека протолкува дали тоа значи дека можам да го
инсталирам на било-чиј домашен компјутер ? )

--
Regards,
Darko Nikolovski
e-mail: darkon at npk.com.mk