[Ossm-members] Fedora Core 2

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed May 19 19:01:32 UTC 2004

> Хм...се распрашав на irc.freenode за новата верзија на оваа
> дистрибуција, еве што ми беше кажано од неколкумина:
>
> <phirax> dec0ding: FC2 is horrible :(
> <phirax> dec0ding: well it might be just me, but the 2.6 kernel is the
> worst OS kernel i have ever used, its horribly implemented, slow in most
> cases, and has trouble with my hardware, and my hardware is very common..

ова што го збори за 2.6 тотално нема врска, типот е морон најверојатно.
јас моментално сум на 2.6.6 и е супер, посебно е подобрена интерактивноста,
т.е. дури и кога процесорот е оптеретен пак mouse-от лесно се движи и не
сецка. Со некои од претходните верзии имаше одредени issues, барем јас имав
проблеми со usb и bluetooth, но во 2.6.6 немам ниеден од тие проблеми.

> <phirax> dec0ding: new gnome is better, but its still made by restards
> who can't seem to make normal openfile box's, i haven't touched the kde,
> as i don't like kde so sorry can't help you there

аха... ебате мрчалото... ништо не го спречува ОН да го направи еб*ниот
OpenFile dialog.

> Не знам типот дали има врска или не ама тоа се неговите импресии..затоа
> прашувам, по претпоставка дека веќе некој симнал тест3 верзија или пак
> официјалната, дали вреди да се симне кор 2?

btw веќе стигна FC2-final и во нашите краишта.. договори се со официјалните*
дистрибутери ако ја сакаш.

* кои ваљда ќе се пријават сами anytime soon.

--
дамјан