[Ossm-members] Fedora Core 2

misos misos at mail.com.mk
Wed May 19 21:08:41 UTC 2004

Новица Наков напиша:

> test3 имаше на IF. Еден дечко баш ми збореше дека пријатно бил изненаден од
> неа. Gnome-то е ко Gnome... тапа. :)

Јас користам ФЦ 2 тест 3 и ми врши работа. Имав мали проблеми само со
подесувањата на refresh rate-от на мониторот (100 Hz) и тоа е се. Во
секој случај мислам дека е подобар избор од Мендрејк.

--
Поздрав,
misos

A recent study says that 90% of men masturbate in the shower: The other
10% sing.  Do you know what they sing? No! Oh, really?!  I wonder what
you do in the shower!