[Ossm-members] prezentacija

Dragan Jovanoski dbug at mt.net.mk
Tue May 25 20:45:48 UTC 2004

Pocituvani,

Izgleda ni trgnalo, na koj vo Bitola, koj vo Tetovo :)))

Vaka, go inicirav proektot za filozofijata na Free Softvare i Open Source Definition na Univerzitetot  JIE (Shtul), kako student a i kako IT novinar. Proektot mi e odobren, podgotovkite se pred kraj, sega veke sledat samo nekolku pred-prezentaciski snimanja od strana na fakultetot za Communication Sciences and Technology za da utvrdime kako najdobro da se prezentira celiot materijal. Planot e da se odrzi edna prezentacija, da se pogleda dokumentarecot OS Revolution i da se otvori debata pomegju studentite na univerzitetot.

Seuste neznam kako ke izreagira rektoratot za toa da se pokanat i lugje od nadvor no ako mi dozvolat da pokanam ke bidete navremeno izvesteni za terminite na prezentacijata, pa koj saka neka poveli (mozebi i ke kaze nekoj zbor :))) ). Za toa potoa. Ja ocekuvam vasata podrska i se nadevam na idna sorabotka bidejki ova e samo pocetok, sledat mnogu interesni forumi, debati, studenski angaziranja i sl.

Ako nekoj e zainteresiran da ponudi CD-a so prezentaciski materijal od OSSM ili bilo koj, neka poveli, mojot e-mail e otvoren za ponudi :))))

So pocit,

Dragan Jovanoski

EMITER,
Computer Technology