[Ossm-members] prezentacija

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu May 27 17:23:18 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Алооо! Универзитет е тоа, неможеш да влезеш ако не си студент. Тоа се
> студентски легитимации не се карти што се плаќаат! :)
>
> Мислам дека сосема им е на место правилото и треба да се снимат цд-а и
> да се однесат да се поделат на презентација. Сигурно ќе пуштат да
> влеземе двајца тројца со кола во која што има студент. Студентите
> имаат пропусница на колите. Ја така влегов барем.

Поради неинформираност, се извинувам за глупавиот аргумент и погрешно
што го разбрав Драган.
Во секој случај, поддршката што ние како група ја даваме и конкретно јас
како индивидуа, се секогаш и во било кое време достапни за секој,
особено за идни оснувачи на Lug-ови...

Поздрав,
Извинете уште еднаш, на Св.Климент Охридски можи кој сака да влези, не
знаеВ за на Штул :) :-[