[Ossm-members] prezentacija

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu May 27 15:12:27 UTC 2004

Aleksandar Balalovski напиша:

> Добро прашање. Како би го структуирал поинаку прашањето..
> Што се добива од оневозможување на одредени што се заинтересирани, да
> присуствуваат на презентацијата?
> Кога јас би правел лично презентација, подобро би било кога би имало
> што повеќе луѓе.
> И тие пропусниците, се наплаќаат? Тоа мислев со монополот...

Алооо! Универзитет е тоа, неможеш да влезеш ако не си студент. Тоа се
студентски легитимации не се карти што се плаќаат! :)

Мислам дека сосема им е на место правилото и треба да се снимат цд-а и
да се однесат да се поделат на презентација. Сигурно ќе пуштат да
влеземе двајца тројца со кола во која што има студент. Студентите имаат
пропусница на колите. Ја така влегов барем.

--
ufo