RE: [Ossm-members] Спонзор за CD-а, anybody?

vane vanini at mt.net.mk
Fri May 28 07:17:55 UTC 2004

Jas deneska ke znam kolku CD-a ke dobijam tuka (Kavadarci)
Oti ima golemi firmi koi mislam deka se zainteresirani
- gi znam deckite.
Pa se nadevam na barem 100 a moze veke samo ne me drzete za zbor
A se prijavuvam i9 da gi narezam.
Samo ispratete mi nekoja distribucija so mislite deka e pointeresna
Slackware current, Mandrake 10 itn, oti jas imam samo SUSE8.2 pro

I ne ke e loso ako zemam poveke da podelime mal del I tuka vo Kavadarci.
Toa bi bilo mnogu dobro za idejata sto ja imame za vo juni
I nie da se organizirame.

Dogovoriv nacelno I radio promocija pa bi mi trebalo I odobrenie
Za citanje na nekoi od tekstovite na OSSM.

Golem Pozdrav !