[Ossm-members] Спонзор за CD-а, anybody?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu May 27 17:57:53 UTC 2004

На 27 мај 2004 (четврток), Vasko Mitanov напиша:

> Колку чини едно парче за толкава количина и дали треба сосе опаковка?
> Ќе прашам кај мене на работа да ми дадат...

Јас во Еми купувам 100 парчиња NO-NAME без опаковка за 12 денари.
Ќе прашам утре 500(и 1000)+харитени опаковки колку ќе ги продадат.

А имам прашање:
- Се знае ли што ќе се снима на дисковите?

Без Windows верзија на OpenOffice1.1 на македонски не ја гледам поентата.
Ама јас отсекогаш сум бил песимист. :)
--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!