[Ossm-members] rezenje

"Марко И." marko24 at on.net.mk
Sat May 29 10:56:55 UTC 2004

Novica Nakov wrote:

>goce andonoski напиша:

>Ех, прилепчани, ако дозволите овие од Битола да ве јадат со Лугола.... Веднаш
>да сте се организирале. :)

Jas koga velev da se organizirame site se razbegaa i velea deka imaat
popamteni raboti otkolku ova, pa sega neka pravat sto sakaat. Inace
golemo BRAVO za Bitolcani. Zasluzuvaat. Jas pobrgo bi rabotel so Lugola
otkolku so prilepcanive, a inace ima nadez, golema nadez vo Prilep da
napravime nesto kako Lugola. Hmm... ;-)

>Најверојатно нема. Но, како тоа не ти работи?

I kaj mene i kaj eden drugar isto. Toj si se vklucuva, ama zaglavuva