[Ossm-members] rezenje

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sat May 29 11:47:03 UTC 2004

Марко И. wrote:

> veke stegnav cancel i go instalirav mandrakot no xmms ne mi raboti
> samo pod
> I kaj mene i kaj eden drugar isto. Toj si se vklucuva, ama zaglavuva

Тоа е поради погрешен модул што го користиш за „пеење“ :) Во XMMS одбери
што користиш, OSS или ALSA. Јас би ти препорачал ALSA, иако и OSS не е
проблем ако ти ја препознава картичката..
Ова се прави преку Ctrl+P

Иначе, следниот четврток ќе има емисија на Тера, па
Прилепчани...гледајте, ја фаќате Тера во ПП! Ќе ве известам за точното
време!

Александар