[Ossm-members] rezenje

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sat May 29 11:44:05 UTC 2004

Novica Nakov wrote:

>Ех, прилепчани, ако дозволите овие од Битола да ве јадат со Лугола.... Веднаш
>да сте се организирале. :)

АБе не знам каква листа на дистрибутери бара ама досега Лугола има
пратено 5-6 комплети во Прилеп. Не е проблем и за Гоце да си нарача од
lugola.ossm.org.mk/naracki.php плус сега ќе има и форма за пополнување

>Најверојатно нема. Но, како тоа не ти работи?

Не му работи кога сака да го минимизира, најверојатно на тоа мисли. Тоа
е баг на KWin и веќе е пријавен, ако наидете на овај проблем...чекајте

>Има. Мада не ми е јасно што точно бараш, кликни K -> Development -> Qt
>Designer па види дал ти врши работа.

KDevelop е развојна средина за С/С++, додека Qt Designer е дизајнер за
Qt форми што покасно ги имплементираш и комбинираш со кодот. Такашто
мислам дека во случајот на Гоце му треба С++ преведувач, а најдобар е
KDevelop 3.x

>И не пишувај html пораки!

Рајт!