[Ossm-members] Барање на Програмер, Мрежни Администратори итн.

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Mon May 31 14:22:11 UTC 2004

Здраво,

Праќам отворена понуда до сите програмери во Македонија, како и мрежни
администратори и систем администратори, доколку имаат интерес да бидат
дел од проектот на Lugola за мигрирање на Интернет Клубовите во
Македонија на GNU/Linux оперативен систем, да се пријават, или на оваа
мејлинг листа, или на официјалниот мејл на групата
contact at lugola.ossm.org.mk
Тоа подразбира познавање од:

- принципи на програмирање со Qt toolkit,
- принципи на вмрежување и администрација на мрежи што работат на Linux
базирани оперативни системи,
- принципи за администрирање на системи (Linux базирани).

Ова го пишувам, бидејќи Лугола во своето членство нема програмери освен
јас, јас ја привршувам работата на Gemter и други работи, но не можам
сам да функционирам доколку се јави потреба од инсталација и мигрирање
на некој И-Нет клуб на Linux.
Дали некој сака да прифати работа и одговорност каква што опишав?

Поздрав,

П.С.
Финансиски средства се одделени само за работната рака при работа во
некој И-нет клуб.