[Ossm-members] Zamena na ntx access server

Jovan Kostovski chombe at elfasko.org.mk
Mon Nov 8 11:47:52 UTC 2004

Zdravo,

Znae li nekoj nekoj ekvivalent na windows ntx access server na linux?

Sto e idejata?
Ima nekoj LAN sto ima pristap na internet. Arno ama treba
nekoi korisnici sto se nadvor od mrezata da pristapuvaat
do internet preku  LANot. Nadrvoresniot korisnik vrti na
modem koj se naogja vo LAN-ot, mu se dodeluva IP adresa (nekoe
uredce naraceno "moxa" ne sum cu za nego) i posle odi na
ntx server za da se proveri dali toj korisnik ima pravo da pristapi
do internet.
Kolku sto jas go razbiram ovoj koncept, mi lici deka mi treba
nekakva kontrola na remote access koja raboti pod linux. Dali
e toa taka?

POZDRAV, Chombe