[Ossm-members] dynDNS prasanje.

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Nov 18 19:21:50 UTC 2004

Hello. Е сега дали некој има работено со dynDNS и ако има ќе ми каже ли
у кратки црти како да ја подесам ddclient.conf датотеката за да ми работе.
Имам ADSL и регистрирав хост на dyndns.org [misterioz.linuxhome.org] не
можам никако да се поврзам.
Пробам со host misterioz.linuxhome.org и како одговор добивам

Host misterioz.linuxhome.org not found: 3(NXDOMAIN)

Кој ќе може да ми помогне супер би било. IP адресата во конфигурационата
датотека е подесено да ја зима преку веб (прочитав дека тој бил најдобар
начин).
Пробав и преку интерфејцот на самиот adsl модем (ppp0 кај мене)

ddclient -if interface

ама пак никако да успеам. Ајде фала однапред.
Поздрав Зоки.